Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися в різних предметних областях, виховує прагнення до перемоги.
В рамках декади з інформатики учні 8-11 класів взяли участь у грі-квесті з інформатики .Відповідно маршрутних листів діти виконували завдання на станціях:
1.Станція "Логічна"
2.Станція "Спортивна"
3. Станція"Ім.Ч.Дарвіна"
4.Станція "Музична"
5.Станція "Географічна"
6.Станція "О, рідна мова калинова!".
7.Станція "Інформатичний лабіринт".
Метою даного заходу було розвинути стійкий інтерес до інформатики, формувати комунікаційні компетенції, формувати творчу особистість, виховати повагу до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності, повторення й закріплення основного матеріалу в нестандартній формі, розширення зв’язків з іншими предметами.
Перемогу у грі здобула команда учнів 8 класу, друге місце посіла команда 9 класу, третє - 10 класу.
З метою розвитку пізнавальної і творчої діяльності учні, а також розвитку культури колективної розумової праці; формуванню і розвитку інтересу до вивчення інформатики, вчителем інформатики Білодід Т.Л. для учнів 5-6 класів була проведена інтелектуальна гра "Інформатикус - 2018", у вигляді інтелектуального кафе. Діти "смакували" різні страви, виконуючи інтелектуальні завдання з інформатики.
Перемогу здобули учні 6 класу.
В кінці заходу,як у справжньому кафе, діти смакували солодощі.