П`ятниця, 04.07.2025, 16:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Керівника закладу освіти Верхової В.Ю.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна сторінка

 
 
Керівник загальноосвітнього навчального закладу – лідер педагогічного колективу   

 

             Якісна освіта розглядається в наш час як один із основних індикаторів життя, інструмент досягнення соціальної та культурної злагоди й економічного зростання.  Сучасна освіта характеризується низкою трансформаційних перетворень: освітня система поступово відходить від ієрархічної структури; відбувається активізація децентралізаційних процесів, результатом яких є розвиток автономного шкільного менеджменту; здійснюється об`єднання шкіл в межах інноваційних шкільних мереж; спостерігається активна взаємодія навчальних закладів з метою удосконалення, а значить висуваються нові вимоги до професійних і особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу, його готовності бути лідером очолюваного ним колективу.
     Керівник навчального закладу є ключовою фігурою перетворень освітнього середовища, саме він повинен визначати долю освітніх реформ і впливає на педагогічну творчість кожного вчителя.
      Сучасний керівник – це творча особистість, здатна перетворювати стереотипи й знаходити нетрадиційні шляхи розв’язання завдань, що стоять перед школою, створювати і використовувати інноваційні управлінські технології.
    Сучасний керівник – це психолог, який прагне вислухати колег, налаштований на прийняття пропозицій, ентузіаст, що підтримує ентузіастів.

    Сучасний керівник – це стратег, який бачить перспективу розвитку навчального закладу на кілька років уперед, виходячи з наявних умов і ресурсів.
    Сучасний керівник – носій організаційних змін, який виробляє нові підходи до розв’язання проблем, пропагує нові цінності серед співробітників, одержимий ідеєю, готовий переборювати труднощі заради її втілення в життя.
    Сучасний керівник – це лідер, здатний вести свій колектив до обраних перспектив, переборюючи стереотипи, використовуючи інноваційні управлінські технології, впроваджуючи зміни і долаючи труднощі та перешкоди на своєму шляху.
    Лідерство – це здатність впливати на окремі особистості і групи, скеровуючи їх зусилля на досягнення цілей закладу, а шкільне лідерство – це компонент системи управління загальноосвітньою школою, спрямований на забезпечення активної участі вчителів у здійсненні управління шкільною освітою, її реформуванням з метою удосконалення якості освітніх послуг.
     Шкільне лідерство виступає одним з елементів, які обумовлюють переосмислення та перегляд основних складових системи шкільної освіти, модернізацію її змісту та організаційних форм. Щоб успішно управляти навчальним закладом, створювати стратегії, управляти інноваційними процесами сучасний лідер повинен бути:
- динамічним стратегом;
- сміливим інноватором;
- учнем і учителем водночас; - високоосвіченим і зрілим культурно і емоційно.
    Важливу роль у здійсненні управління педагогічним колективом для керівника відіграють його загально управлінські знання: організаційно-управлінські, економічно-правові, методико-педагогічні, предметні, українознавчі, «світського виховання». Характеризуючи мотиви і фактори сформованості готовності керівника до управлінської діяльності, необхідно самоутвердитися йому  в колективі для успішного здійснення управлінською діяльністю колективу для досягнення цілей і розвитку та якими якостями він повинен володіти:
* рівень суспільної зрілості керівника: суспільна активність, здібності оцінювати педагогічні рішення і свої дії з урахуванням інтересів колективу;
* професійна орієнтація на виконання відповідних видів педагогічної роботи, рівень його вимогливості;
* соціально-психологічна орієнтація особистості керівника, його прихильність до відповідного стилю особистого життя та відповідної манери поведінки з педагогами;
* ділові якості керівника, його здібності досягати відповідних практичних результатів своєї діяльності за короткі терміни;
* інтелектуально-психологічні і педагогічні можливості керівника: гнучкість мислення, сила волі, творчий потенціал, здібності до ризику та ініціативності;
* комунікативні можливості керівника, здібності до спілкування з педагогами, учнями і батьками та його взаємовідносини з ними;
* етичні установки керівника, обумовлені його відношенням до членів колективу, учнів і батьків, форми його поведінки у спілкуванні з ними.
    Педагогічна компетентність керівника – це та якість його особистості, що допомагає свідомо виробляти кращий стиль керівництва педагогічним колективом на основі впровадження кращого досвіду управління, знань основ наук управління, особистісної психолого-педагогічної озброєності членів колективу, його наукового та загальнокультурного світогляду та відповідного фахового рівня.
     

Графік роботи директора школи

Понеділок 8.00 -17.15
Вівторок 8.00 -17.15
Середа 8.00 - 17.15
Четвер 8.00 - 17.15
П'ятниця  8.00 - 17.15

        

Перерва - з 12.15 до 13.15 щодня

Прийом громадян

Вівторок  - 9.00 -16.00

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту


Гаряча лінія
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031